اشتباه فاحش کسب و کارهای ایرانی در تبلیغات پیامکی

از نظر ما، عدم شناخت درست دو روش اصلی بازاریابی پیامکی توسط کسب و کارهای ایرانی، باعث شده است که تاکنون بسیاری از مشتریان تصمیم به غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی خود بگیرند. چرا که پیامک های تبلیغاتی مزاحم بسیاری را دریافت میکردند. این تصمیم نه تنها به نفع کسب و کارها نیست ، که به نفع مشتری هم نیست. چون همین پیامک های تبلیغاتی میتواند در زندگی او تاثیر مثبتی هم داشته باشد.
البته، هنوز دیر نشده است. همانطور که می دانید، خط خدماتی به شما اجازه میدهد به لیست سیاه مخابراتی (یعنی همان کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را غیر فعال کرده اند) هم ارسال انجام دهید. پس باز هم میتوانید در قالب یک اشتراک پیامکی خوب، خدماتی بینظیر را به مشتریان ارائه دهید.

 در مقاله بعدی، در مورد این راهکار بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال پیامک انبوه بدون ثبت نام

اگر می خواهید برای کسب و کار خود پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و نمی خواهید پنل پیامک ثبت نام و خرید کنید

ما برای شما راه حلی متفاوت داریم.

ارسال پیامک بدون ثبت نام
چت
1
هر سوالی دارید در خدمتیم!!!
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟