بعد از انتخاب سامانه و پنل مناسب، وقت آن میرسد که ارسال پیامک را شروع کنید. اما چه راهکارهایی برای این موضوع وجود دارد و چگونه یک بازاریابی با بیشتری بازدهی را داشته باشید.
شما میتوانید به دو روش به بازاریابی پیامکی بپردازید:
- بازاریابی گزینشی با پیامک
در این روش، شما پیامک تبلیغاتی را به بازار هدف خود ارسال میکنید، اما نمیتوانید مطمئن باشید که دریافت کنندگان این پیامک، به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند. - بازاریابی اشتراکی با پیامک
در این روش، شما پیامک خود را به کسانی ارسال میکنید که در خبرنامه پیامکی شما عضو شده باشند و تمام آنها با میل خود تصمیم به دریافت پیامک های شما شده اند.