وبلاگ

بهترین استراتژی پیامکی برای یک کسب و کار دارای پنل پیامک چیست؟
مطمئنا عالی ترین راهکار پیامکی برای یک کسب و کار، ترکیب کردن دو روش تبلیغات انبوه و اشتراکی است. میپرسید منظور ما چیست؟ برای اینکه دقیقا

اشتباه فاحش کسب و کارهای ایرانی در تبلیغات پیامکی
از نظر ما، عدم شناخت درست دو روش اصلی بازاریابی پیامکی توسط کسب و کارهای ایرانی، باعث شده است که تاکنون بسیاری از مشتریان تصمیم به غیر

دو روش اصلی ارسال پیامک را بشناسید
بعد از انتخاب سامانه و پنل مناسب، وقت آن میرسد که ارسال پیامک را شروع کنید. اما چه راهکارهایی برای این موضوع وجود دارد و

بازاریابی پیامکی چیست؟
کسب و کار شما نیاز به فروش بیشتر دارد. برای این منظور باید: مشتریان فعلی را به برند خود وفادار نگه دارید. همواره مشتریان جدیدی

داستان بلک لیست و دو خط تبلیغاتی و خدماتی
وقتی که بازاریابی پیامکی به عنوان یک روش موثر و کم هزینه برای تبلیغات مطرح شد، بسیاری از کسب و کارها به سمت آن رو

ویژگی های یک سامانه پیامکی خوب
نکاتی که هنگام انتخاب یک سامانه باید به آنها توجه کنیمشاید در نگاه اول، تنها مساله مهم برای هر تصمیم گیرنده ای، هزینه یک سامانه

سامانه پیامکی چیست؟
مسلما نمی توانید به صورت دستی به بازاریابی پیامکی بپردازید و برای این منظور، نیاز به یک ” ابزار مناسب” دارید. سامانه پیامکی یک نرم

پیامک می تواند به رشد کسب و کار من کمک کند؟
در عصر حاضر، محتوا یکی از ابزارهای اصلی رشد هر تجارتی به شمار میرود، حالا میخواهد به شکل مقالهای طولانی باشد یا بهصورت یک تیتر روزنامه و